სერვისები
რას გთავაზობთ



CRM სისტემის აუდიტი და ოპტიმიზაცია

პოსტ ინტეგრაციის ხარისხის კონტროლი

ინფორმაციული ტექნოლოგიების საუკუნეში, ბიზნეს პროცესების ავტომატიზაცია კომპანიისათვის სასიცოცხლო მნიშვნელობას ღებულობს.
ჩვენ დაგეხმარებით ბიზნეს პროცესების ავტომატიზაციის დაგეგმვაში თქვენი კომპანიის სპეციფიკის, რესურსების, მზაობის და მსოფლიო გამოცდილების გათვალისწინებით.
კომპანიის წარმატება მთლიანად გაყიდვების ეფექტიანობაზეა დამოკიდებული. ამიტომ ავტომატიზაციის პროცესს, როგორც წესი გაყიდვების პროცესის სისტემატიზაციით და CRM სისტემის დანერგვით ვიწყებთ.
CRM-ის დანერგვა და ტექნიკური მხარდაჭერა
CRM-ის დანერგვა რამოდენიმე ეტაპს მოიცავს: ბიზნეს პროცესების სისტემატიზაცია და ტექნიკური დავალების შედგენა, სისტემის იმპლემენტაცია და ადაპტირება, თანამშრომლებისტრენინგები, დანერგვის შემდგომი მხარდაჭერა და მონიტორინგი.
როგორც ოფიციალური წარმომადგენლები, ტრენინგების კურსის წარმატებით გავლის შემდეგ, გავცემთ 2 კატეგორიის სერტიფიკატს – სისტემის მომხმარებლებისთვის და ხელმძღვანელებისთვის.


CRM სისტემის აუდიტი და ოპტიმიზაცია
თუ თქვენ უკვე გაქვთ დანერგილი CRM სისტემა და მისი დანერგვიდან გავიდა 1 წელი ან მეტი, აუცილებლად დაგჭირდებათ სისტემის განახლება და ანალიზი, რამდენად სწორად მუშაობენ თქვენი თანამშრომლები მასში.
ჩვენ ჩავარტარებთ თქვენი CRM სისტემის აუდიტს, წარმოგიდგენთ ანალიზს და ოპტიმიზაციის გეგმას.
შეთანხმებული გეგმის მიხედვით გაგიგეთებთ სისტემის განახლებას და ოპტიმიზაციას. გადაგიმზადებთ თანამშრომლებს და დაგეხმარებით სისტემაში მუშაობის სტანდარტების შემუშავებაში.
CRM სისტემის დანერგვა გაყიდვების ავტომატიზაციის მხოლოდ საფუძველია. ყველაზე მნიშვნელოვანი პროცესი შემდეგ იწყება. რამდენად სწორად მუშაობენ თქვენი მენეჯერები სისტემაში? ყავს თუ არა კომპანიას კომპეტენტური კადრები, რომლებიც მენეჯმენტს გაუწევენ CRM სისტემაში მუშაობის სტანდარტების დაცვას? სწორედ ეს არის გადამწყვეტი ფაქტორები, რამდენად მნიშვნელოვან ეფექტს მიიღებთ CRM -ის დანერგვის შემდეგ.
ჩვენ დაგეხმარებით CRM-ში მუშაობის ხარისხის კონტროლში, მოგიმზადებთ ხელმძღვანელებს და გავუწევთ მონიტორინგს თქვენი თანამშრომლების ადაპტაციის პროცესს.
ჩვენ ასევე ვეხმარებით კომპანიებს საკომუნიკაციო სკრიპტების შემუშავებაში, CRM სისტემაში მუშაობის სტანდარტების შედგენაში.


როგორც ცნობილია, კომპანიების მხოლოდ 10% აღწევს წარმატებას ბიზნესში. განავითარეთ თქვენი გაყიდვები თანამედროვე ტექნოლოგიების დახმარებით ჩვენთან ერთად და მოხვდით გამორჩეულ 10%-ში.
ქეთი ხარაძე
CEO